نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
310
-
الف
+

پیام تسلیت هنرمندان ایرانی برای شهادت رئیس جمهور

بسیاری از چهره‌های شناخته شده و هنرمندان ایرانی در صفحات مجازی خودشان نسبت به شهادت آیت‌الله رئیسی و تیم همراه‌شان در سانحه بالگرد هوایی واکنش نشان دادند.

به گزارش آی فیلم 2، در پی شهادت «ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور ایران و تیم همراه‌شان در سانحه بالگرد هوایی ورزقان، هنرمندان این کشور در صفحات مجازی خودشان واکنش نشان دادند.

«داریوش ارجمند» بازیگر ایرانی شهادت آقای «سید ابراهیم رئیسی» وهمراهان محترم ایشان را تسلیت گفته و بیان داشت: شهادت مزد تلاش‌های خستگی ناپذیر «آیت الله سید ابراهیم رئیسی» در طول مسؤولیت های او بود.

«مهران رجبی» ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهوری، وزیر امور خارجه و همراهان آن‌ها گفت: اگر فردی مانند «آیت الله رئیسی» در این ۳ سال گذشته نبودند گرفتاری‌های ما مضاعف می‌شد و فقدان ایشان برای کشور کاملاً ملموس است.

«جهانبخش سلطانی» بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران نیز ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهوری، وزیر امور خارجه و همراهان آن‌ها بیان داشت: ایشان فردی بودند که تمام جان و دل خود را برای مستحکم تر شدن حوزه فرهنگ و هنر گذاشتند و بدون هرگونه شعاردهی و ظاهرسازی با عشق و علاقه فراوان هنرمندان را یاری می دادند.

«ابراهیم حاتمی‌کیا» کارگردان پرآوازه سینمای ایران در پی شهادت آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» و هیات همراهش نوشت: امروز یکی از تلخ‌ترین حوادث تاریخ این سرزمین را دیدیم و با خود زمزمه کردیم «انا للّه و انا الیه راجعون».

«رضا رویگری»بازیگر و خواننده اهل ایران، نیز با قدردانی از تلاش شهید رئیسی و همراهانش در دوران خدمت به ملت ایران نوشت: با شنیدن این خبر حالم بسیار خراب شد چون در دولت آقای رئیسی بسیار تلاش دیدم. امیدوارم دیگر شاهد چنین خبرهای تلخی نباشیم و این مسیر خدمت‌رسانی به مردم ادامه پیدا کند.

«جعفر دهقان» بازیگر سریال «یوسف پیامبر» نیز با تأسف بسیار از حادثه هولناک ورزقان یاد کرد و گفت: هیچ‌گاه نمی‌توانم لطف و محبت ایشان را فراموش کنم. خدمت به مردم در دستور کارشان بود و در این راستا بسیار تلاش کردند. پروژه از بین بردن فساد را سرلوحه کار خودش داشت اما صدحیف که دیگر نیست که این مسیر را تکمیل کند که امیدوارم مسئولین دیگر که بر سرکار می‌آیند و یا برسرکار هستند این راه را ادامه دهند. راه ایشان مبارزه با فساد بوده و این راه پررهرو باشد.

«بهنوش بختیاری» دیگر بازیگر ایرانی نیز به شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش واکنش نشان داد و گفت: به ملت شریف ایران و خانواده‌های محترم شهیدان بزرگوار جناب آقای آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان تسلیت عرض می‌کنم. از خداوند بزرگ صبر و شکیبایی برای بازماندگان عزیز و آرزوی موفقیت برای جانشین ایشان و آینده‌ای روشن برای این مرزو بوم دارم.

همچنین «فرهاد قائمیان» در پیامی اعلام کرد که زنده یاد آیت‌الله «رئیسی» همیشه توجه و اهتمام ویژه و خاصی به هنرمندان داشتند، فراق ایشان برای جامعه هنری غمی بسیار سنگین است.

«محمد فیلی» دیگر بازیگر سینما و تلویزیون ایران رابطه آیت‌الله رئیسی را با هنرمندان خوب عنوان کرد و گفت: از معدود روسای جمهوری بودند که با هنرمندان ارتباط بیشتری داشتند. این اتفاق، ضایعه بزرگی است.

«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور ایران به همراه چند تن از همراهان شان در سانحه سقوط بالگرد، ظهر روز 30 ثور 1403 در ارتفاعات ورزقان به شهادت رسیدند.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر